Coronavirus Response Update

2020/05/20

IMPORTANT CORONAVIRUS UPDATE

Cordeos is experiencing high service volumes, there may be delays in some business replies. Contract support services are not affected.

Due to our tightly integrated, distributed technical team across several countries, Cordeos managed IT services will not be affected by local travel bans, lock downs or quarantines. Cordeos has also taken further steps to ensure sufficient resources work from home to eliminate any possibility of interruption to critical IT maintenance, management, monitoring and support services.

新型コロナウィルスの影響に伴う対応について

新型コロナウィルス感染拡大の影響により、現在多くのお客様から頂いているお問合せやご要望への対応に時間を要する可能性があります。なお、サポートご契約中のお客様へのサービスについては影響はございません。

弊社のITサービスは複数の国やエリアで展開しているテクニカルチームと密接に連携しており、国内外の移動制限やロックダウン、隔離対策などの影響を受けません。重要なITのメンテナンスや管理、監視、サポートが中断することのない様、自宅からでも対応できる十分な対策を確保する更なる措置も講じています。

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